28 Ekim 2011 Cuma

ŞU SÜPER KORUMANIN ( ! ) MARİFETİNE BAKIN HELE

GENÇLİĞİNE BAĞIŞLAYIP BURADAN  FOTOĞRAFINI KALDIRIYORUM

Hırsız Ev  en di Pardon efendi (!)
Korumacı arkadaşımız bu yaz benim hindi ve tavukları,horozları süper korudu(!) Arkadaş birahane borcunu benim12 hindi,16 tavuk,4 horoz,bir hint ördeği,bir çift güvercin ile ödedi.Ne güzel koruma değil mi ? üstelik bu şahsın resmi sıfatı var.Resmen devlet memuru vasfında adam. Adama yaz boyu baktık.yanıma geldikçe soğuk-sıcak içeceğini içti,harçlık istedi onu da verdik.marlbora içer,sigarasını aldık bazen ,arabamızla ihtiyacı olduğunda işini gördük,demek ki insana taş uzaktan gelmiyo atalarımızın dediği gibi. Hani gene bi atasözü: Su içtiği oluğa,yemek yediği sofraya yapanlardan bu...ama yazıklar olsun. helal etmiyorum.

2 yorum:

  1. Bu kadar ürünü tüketinceye kadar neredeydiniz hocam,neyse olan olmuş,bundan sonra daha dikkatli olursunuz,sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. Sağolun Teşekkür Ederim Hocam,
    hırsız hayvanların hepsini birden değil, zaman zaman götürdü.önce yılbaşında 1 hint ördeği ile horoz,yazın 6 et tavuğunu tek tek bitirdi.hindiler büyüyünce önce 6 hindi birden,sonra ben denizliye düğüne gittiğimde 3 hindi ile 9 tavuk ve 1 güvercin çaldı.baksana iyice hırs kaplamış artık. ne kadar varsa götürdü.şimdi kümes bomboş.gelip geçenler "hocam hayvanlar olmayınc burası ıssızlaştı,çirkinleşti" diye sitem ediyorlar.ben de "yapan utansın,marifetiyle utanır mı? övünür mü artık bilemem" diyorum.
    neyse ene üretirim ilhami hocam.bu sefer güvenlik önlemi mi de alarak tabi
    hadi hoşça kal.Kendinize iyi bskın derim.

    YanıtlaSil