14 Mayıs 2010 Cuma

Son Durum


Arı otu 10 mayısta kurumaya,tohum tutmaya başladı.
Sulama yapabilseydik çiçeklenme belki 10 hazirana kadar devam edecekti.Araştırmalarım öyle idi.Bu sene farklı bir ekim tekniği uygulanacak.Tarlaya birbirine bitişik tavalar açılacak.Ürün tavalara ekilecek.Su bir tavaya verilecek,oradan komşu tavaya geçirilecek.Böyle olursa çiçeklenme bir ay daha uzayacak tabi.


Kovanlar paletlerden sehpalara aındı.üç tana katlı kovan da bugün alınacak.Bu akşam Ercan Bey'le gittik arılara. katlıları da alalım hocam dedi.ama vakit erkendi alamadık.Ercan Bey'in de işi çıktı.Beni bırakıp Aliağa'ya döndü.Saat 08:15 gibi gelip tekrar beni aldı. ama bu arada ben sivri sineklerin saldırısına uğradım.Hemen oradaki kamping çadırına girip Ercan Bey'i bekledim. Ercan Bey arkadaşım benim telefonumdan hemen altı dakika sonra bana ulaştı.Böylece saldırıdan hafif ısırıklarla kurtulmuş olduk.
Sehpalar daha yüksek ve bakım seviyesinde olduğu için bakım sırasında yorulma ve ağrı gibi rahatsızlıklar olmuyor tabi.
Bu arada oğul yaptırmayı istemediğim halda iki oğul aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder