5 Haziran 2007 Salı

Yeniden Başlayabilmek

Merhaba arı dostu arkadaşlarım.
Sizlerle tanışmak için yazımın başlığını "Yeniden Başlayabilmek "olarak koydum.bundan onaltı sene evvel iki kovanla başladığım kolonilerimi üç senede ellibeş koloniye kadar çıkarmıştım.
Üzerinize sağlık afiyet olsun , rahatsızlığım ve ameliyat olmam nedeniyle arılarımı ve tüm ekipmanlarımı bir arkadaşıma, hem de ücretsiz devretmiştim. Aradan geçen zaman içinde hep arıların sevgisi ve hasretiyle ,o körük kokusu, arıların polen ve bal yüklü oluk oluk kovanlarna akışını seyretmek hep özlemim olmuştu. Bu arada şunu da belirtmek isterim. çünkü benim için çok önemli. arılarımı bir arkadaşıma verdiğimi söylemiştim. o yıl yani 1997 de aynı zamanda sigarayı da bırakmıştım. aradan geçen on yıl içersinde bir an bile sigaraya tekrar başlama isteğim olmadı. ama arılarımı, onların insana verdiği huzuru ve dinginliği, dolayısıyla bu uğraşa yeniden başlamayı hep ama hep istedim.
Burada ,ilk arıcılığa başladığımız yıllarda bizleri kitap yayınları ile eğiten, yol gösteren , motive eden büyük üstat Nizamettin KAYRAL hocama teşekkürlerimi bir borç biliyorum. O' nun kitabından çok şey öğrenmiştik.
Tabi bu arada sitesinden yeni tanıdığım ve kitabını hemen edindiğim bilim adamımız sayın Prof. Dr. Muhsin DOĞAROĞLU'nu yazmadan geçemem, unutamam.
Sayın Hocam ; insanımızın ve dolayısıyla ülkemizin kalkınması elbette sizin gibi bilim adamlarımızın sayesinde olacağını çok iyi biliyoruz. Sizin gibi azimli bilim adamlarımızın çalışmalarını gördükçe inanın gururlanıyorum. kendimize, ülkemize güvenimiz artıyor. inanın hocam bizim kurtuluşumuz, çıkışımız sizin gibi bilim adamlarımızın sayesinde olacağını tüm dostlarıma iletmek istiyorum.
Sevincim: bugün sayıları az da olsa genç arkadaşlarımın internet sitelerinde blogları ,siteleri olduğunu görmekte ve gururla izlemekteyim. Hepsini tebrik ediyor, kutluyorum. Neyse dostlar ;bu nisanda iki kovan satın alarak iyeniden arılarıma kavuştum.şimdi çok mutluyum.
Hoşça kalın.
Bol ürünler dileğimle.

maxs35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder