12 Nisan 2009 Pazar

En Küçük " c " yi İstemeyerek de Olsa Aldık. Üzgünüm :(

Bugün 9 nolu çiftleştirme kutusuna larva transferini yaptım. 3 gün önce de kutuya bir çerçeve arı transferi yapmıştım. Halil Bilen 'in takvimine göre 24 Nisan Cuma günü inşallah doğacaklar. 1 Mayıs Cuma günü de ilk yumurtalarını atacaklar.
Arıcıklar 3 gündür anasızdılar. aşılı ana yüksüklerini verir vermez hemen yüksüklere saldırdılar.Yalnız 2 yada 3 gün daha kovanları anasız bekletsek mi acaba diyorum. çünkü çok fazla ana arı yüksüğü yapamamışlar. 1 tane ana arı yüksüğü vardı. o da orta çerçevede en altta idi. mükemmel de kabartmışlar yüksüğü. en küçük "c " ne de güzel yüzüyordu arı sütü gölünün üstünde . " c " yi pek de canım isteyerek almadım hani . bir iki kere de vaz geçmek istedim. "c" yi istemeyerek de olsa aldık. üzgünüm. kalsaydı belki çok mükemmel ana arı olacaktı.
bu larva transfer işini pek sevmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder